That girl...

It's all about life... Live, Love, Laugh

ROCKABILLY

Kategori: Allmänt

Älskar stilen, Den är enligt mig skit cool, och så jäkla snygg! Själv har jag nog denna stil, fast med mindre smink. Detta p.g.a. tycker det är onödigt att behöva sminka sig för att känna sig fin, okej lite grann skadar väl inte men inte för mycket då blir det bara fjortis. Plus att alla är vi ju unika så varför dölja hur vi egentligen ser ut bakom massa kladd? Nej naturligt för min del känns bäst. Plus att man får lite sovmorgon varje morgon ;)
 
Har du någon speciel stil? Vad är det du tycker om med den och vad var det som fick dig inse att det var din stil? Skulle va kul att veta :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

    Åh vad fint. :) Jag har ingen speciell stil tror jag. :)

    2012-10-17 | 18:45:20
    Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här: