That girl...

It's all about life... Live, Love, Laugh

favorite place, I love you<3

Kategori: Allmänt

Har ni någon favorit plats ni bara älskar? Där ni får känslan som pirrar till sådär i magen nästan som att man är kär?
 
Jag hittade mitt för några måndader sen. Jag har spenderat varje lördags kväll/natt sen början på augusti där. Det är en ganska liten stad som ligger cirka 45 minuter från där jag bor. Jag åker ditt så fort jag får chansen. Jag älskar stället, gatorna, människorna allt! Jag känner mig som hemma även fast jag inte bor där. Jag skulle lätt stanna där längre om ja kunde men varje helg tar ju slut, och då börjar skolan så man måste hem. Söndagar är den sorligaste dagen som finns, det är den dagen som man vet att det är en hel vecka kvar tills jag kan åka tillbaka... Men jag älskar stället och alla platser allt det är de bästa stället som finns.<3
 
 
Why is Saturday so close Monday but Monday so far from Saturday?
 
 
Men denna lördag ska jag inte ditt... Jag har inget att göra och dagen känns bara onödig...
Hoppas ni får en bra dag i alla fall!<3
 KÄLLA 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: