That girl...

It's all about life... Live, Love, Laugh

Fuck school!

Kategori: Allmänt

(Ursäkta språket men orkar inte mer)
Jag kan inte!? Vad är det dom inte förstår?! Jag är inte lika smart som mina bästisar jag har aldrig vart och kommer nog aldrig bli. JAg kan inte göra lika bra som dom gör. Varför kan inte bara lärarna förstå att alla är olika?! Bara för att man är bästis med dom som har bra betyg betyder inte det att jag måste vara lika bra. Alla inlämnings uppgifter vi haft i år har jag vart jätte stålt över, jag har för första gångerna lagt ner tid på att få det bli bra jag har gjort det bästa jag kunnat ändå är det inte bra nog... Jag fick min respons i korridåren när alla hade rast?! Läraren stog där och sa att jag skulle kompletera m.m. när det var elever som gick förbi. Asså?!
Idag fick jag höra att läraren inte tror jag kommer klara provet för att jag missar några lektioner, jag kan väl plugga hemma eller!? Blir så jävla trött, arg, ledsen... Fattar dom inte hur förjävligt det är att höra allt man är dålig på?! Varje dag är det nåt? Tänk er en stege med massa trappsteg. För att komma in på gymnasiet ska du ha så många steg som möjligt. Men varje jävla gång läraren säger nåt du är dålig på känns det som att stegen ramlar bort dag för dag... Hur fan ska jag komma in på gymnasiet? Jag gör så gott jag kan vad mer begär dom? Det kommer sluta med IV för min del...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: